Notora Customer Care
I Notora skal det være attraktivt som kunde. Hvordan har vi tænkt os at håndhæve vigtigheden i hvert enkelt samarbejde?
Gennem kvalitetsfyldt projektledelse og service vil vi have jer i hånden med løbende proaktiv vejledning og hjælp, selv når jeres ERP-løsning er implementeret: restriktioner og krav på et flygtigt fødevaremarked er i konstant bevægelse, og som brancheeksperter er vi om nogen bekendte med nye trends og brancheudviklinger.
Hotline
Skulle jeres digitale udfordringer opstå akut og ud af det blå, er det væsentligt og vigtigt, at have hjælpen lige ved hånden. Vores kompetente team sidder altid klar med hjælpen, og det er næsten ligegyldigt hvornår eller hvordan.
Vi mener, at kundetilgængelighed er nøglen til et bæredygtigt samarbejde, hvor lange svartider lægger fjernt fra vores mindset. Er vi ikke selv i stand til at afhjælpe jeres problem, så sørger vi for at fremfinde eksperter på området, der hurtigt kan tage hånd om problemet og løbe videre med bolden.
Dedikation og kreds for hver enkelt kunde er af høj prioritet, og der vil altid være en engageret og målrettet medarbejder på vores hotline, der kan varetage jeres henvendelse – vi bestræber os på at udøve legendarisk service, der gør samarbejdet attraktivt for dig!
Vedligeholdelse
Det er ikke helt ved siden af, hvis man sammenligner en ERP-løsning med et splinternyt arkitektonisk bygningsværk: i starten står den prydeligt og flot, men over tid vil den blive mere forfalden og slidt og vil få brug for renoveringer og reparationer. Hele verden gennemgår i disse årtier en digital transformation, og også på fronten for ERP-løsninger udvikles der konstant opdateringer og udviklinger på gamle løsninger.
I Notora er det vores job at sikre, at jeres virksomhed forbliver konkurrencedygtige med et opdateret system, der kan optimere jeres nuværende løsning. Vi bestræber en kontinuerlig vedligeholdelse af jeres ERP-system gennem proaktiv service, hvor digitaliseringens nyeste implementeringsmuligheder bliver dig forholdt – vi vil sikre, at det projekt vi har leveret, den installation du som kunde har, hele tiden opdateres og holdes ved lige.
Service
Når du indgår en aftale med Notora, forpligter vi os til kontinuerligt at servicere dig – det ligger i vores DNA. Det gælder typisk, når I efterspørger nye opgaver, som dukker op ud fra et nyt opdaget behov. Har I proppet en opgave på ”to-do”-listen i Notora Portalen, er det vores arbejde og pligt at forfølge jeres efterspørgsel og holde projektet i snor, så jeres virksomhed forbliver optimeret. Vi ønsker at opdatere med vidensdeling på trends og udvikling i branchen og at holde jer ajour med afholdelser af relevante og interessante webinarer/seminarer inden for fødevarefeltet.
Vores kunder er eleven, som vi ønsker at skole og dygtiggøre som en slags klasselærer: vi uddanner vores kunder med deling af viden inden for projekter, erfaring med bogføring og generelt set få det mest optimale udbytte ud af jeres produktløsninger og øvrige tilvalgte moduler: ”Educating Customers” kalder vi konceptet.