Notora koncept – 100 % tilfredse kunder

Vi har tilladt os at udvikle vores helt eget koncept for den service, vi yder. Vi kalder det Notora-konceptet. Notora-konceptet drejer sig udelukkende om én ting – 100 % tilfredse kunder.

Med en tilfredshed på 100 % i fokus, kan vi koncentrere os om at levere de bedste løsninger inden for NAV tilpasset vores kunders behov og ønsker til en brugervenlig oplevelse i dagligdagen.

Mange veje til tilfredshed

Der findes mange måder at opnå tilfredshed, og ofte er det en individuel sag. Hos Notora er der primært tre veje, som tilsammen skaber 100 % tilfredshed hos kunderne. Disse er:

Service yder alle virksomheder, men der er forskel på kvaliteten af service. Hos Notora kan du som kunde forvente service af bedste skuffe. Vi er der, når du har brug for os, og vi kan endda hjælpe dig direkte gennem skærmen med TeamViewer.

icon-loesninger

Et ekspertteam er en vigtig sag for os. Vi har nemlig kun de bedste på holdet, som kan rådgive, vejlede og navigere vores kunder succesfuldt i mål med NAV. Kontakt vores ekspertteam direkte, når du har spørgsmål eller brug for en dreven, hjælpende hånd.

Løsninger er, det vi skal levere hver gang for at gøre kunden 100 % tilfreds. Hvis ikke vi kan komme med en 100 % holdbar løsning, bliver resultatet og brugeroplevelsen ude i virksomheden aldrig helt i top. Derfor er løsninger en af vores kerneværdier.

Du kan læse meget mere om de tre veje til tilfredshed ved at klikke på det enkelte emne.