Hvad siger kunderne?

LBN-medical Dobbeltarbejde, for mange manuelle indtastninger og adskilte IT-systemer
var nogle af grundene til, at LBN Medical ønskede at løfte virksomheden og
skabe flere effektive arbejdsgange. Foruden gennemsigtighed og strømlining
af vareflowet, ønskede LBN også at sænke kostprisen, øge antallet af
ordreekspeditioner og kundebetjeninger. Som et specifikt krav fra LBN
Medical udarbejdede Notora en projektløsning baseret på hovedelementer i
deres forretningsmodel. Vigtige processer som bl.a. kostpris, salg,
indkøbskvalitet, planlægning og Warehouse Management skulle
implementeres allerede i Fase 1. Med et strømlinet vareflow og effektiv
udnyttelse af datalagring via Microsoft Dynamics 365 Business Central kan
medarbejdernes ressourcer nu løbende bruges endnu mere værdiskabende.
MERE OM LØSNINGEN Microsoft Dynamics 365 Business Central
Caldan Med et mål om at opnå en større integration mellem de
digitale og manuelle arbejdsgange ønsker Caldan Conveyor at
udvikle og optimere væsentlige arbejdsprocesser i retningen
mod Industri 4.0. Formålet med projektet er at gøre Caldan
mere konkurrencedygtig ved at effektivisere og optimere
virksomheden, udrydde dobbeltarbejde og eliminere
så mange manuelle arbejdsgange som muligt. Væsentlige
krav er bl.a. at kunne anvende teknologien til at vækste
forretningen uden yderligere medarbejderansættelser i de
kommende 2-3 år. Projektløsningen er bygget omkring
Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Microsoft Dynamics 365 Business Central
FF-skagen Der er tale om en relation bygget på strategi, tillid og en fælles forståelse
af branchens udfordringer, når administrerende direktør i Notora, Thomas Blak,
og FF Skagen har samarbejdet i godt 20 år. For den kontinuerlige vækst og
udvikling stiller også løbende krav til IT-løsninger og om at være på forkant
med udviklingen i en virksomhed, der skyder op og i flere retninger.
MERE OM LØSNINGEN FF_Skagen Et langvarigt samarbejde om hele tiden at være strategisk på forkant
Easyfood Den danske convience-producent Easyfood var på udkig efter en ny
ERP-løsning, der var standardiseret i sin opbygning og specialiseret
til at kunne favne fødevarebranchen. De valgte SI Foodware og erstattede
en ”brændende platform” med en solid ERP-platform, der kan
anvendes og udvikles i det tempo, som virksomheden sprinter i for tiden...
MERE OM LØSNINGEN Skiftet til en solid ERP-platform giver værdi og stabilitet oveni vækstspurt
Dominos Domino’s produktionssteder i forskellige lande præsenterer et unikt sæt
udfordringer. Hvordan strømliner man processer på flere steder, og hvordan
sikrer du ensartede operationer og rapportering? Det første skridt er at vælge
en ERP-løsning, der letter disse udfordringer. Dette var også tilfældet for
Domino's Pizza: det største pizza takeaway og leveringsfirma i verden.
Domino's Pizza valgte at videreudvikle deres internationale
automatiseringsstrategi, og Microsoft Dynamics NAV kombineret med Foodware
365 spillede en central rolle i dette.
MERE OM LØSNINGEN Succesfuld udrulning af international automationsstrategi for Domino's Pizza

Vores stærke samarbejdspartnere