Brug for support eller svar på spørgsmål?

Vores supportteam tager hånd om jeres udfordringer og svarer på jeres spørgsmål.
Hurtigt og effektivt, sådan at I kan komme tilbage til jeres arbejde og ikke skal spilde tiden på digitale hårdknuder.

SUPPORT

Spørgsmål til Support?

Tlf: +45 5382 7300

SERVICES

Spørgsmål til vores Services?

Kontakt os ang. services på:

Email: salg@notora.dk

BOGHOLDERI

Spørgsmål til bogholderiet?

Kontakt bogholderiet på:

Email: bogholderi@notora.dk

Notora Customer Care

Vores største succes er at levere værdifulde løsninger og legendarisk service til vores kunder. Derfor har vi blandt andet lavet en
side med vores forskellige supportmuligheder. Hurtigt og nemt sådan at I kan  komme tilbage til jeres arbejde uden at spilde tiden på digitale hårdknuder.
Vi kalder det Notora Customer Care.

Her kan I se, hvordan I kommer i kontakt med den relevante medarbejder. I kan finde svar på nogle af de mest stillede
spørgsmål i vores FAQ, og I kan tilgå TeamViewer, hvorfra vi kan yde service og support direkte på jeres skærm.

Har I brug for overblik over hvilken fase jeres projektforløb befinder sig i lige nu, kan I benytte jer af Notora Portalen. Et projektstyringsværktøj der logger oplysninger og kan tracke hvilke processer, der er i gang hvornår. I kan endda oprette opgaver til os inde i projektportalen.

Velkommen til Customer Care.

Book et møde

Og hør mere om Business Central og/eller Foodware 365

Book nu

Ofte stillede spørgsmål

Dynamics 365 Business Central er en komplet cloudbaseret forretningsløsning. Denne er fuldt integreret med Office 365 og Microsofts øvrige cloud løsninger så som Power BI, Azure mm.

Dynamics 365 Business Central er en platform, hvorpå man ved hjælp af apps/extensions kan skræddersy og bygge sin egen specifikke løsning. Platformen samler ERP og CRM funktioner i en synergi af en løsning, som arbejder sammen på tværs af kundeservice, salg, marketing, økonomi mm. Dermed forventes det at Dynamics NAV 2018 bliver sidste udgave under selve Dynamics NAV navnet, da Dynamics NAV fremover er en del af Dynamics 365 og selve funktionaliteten lægges under Dynamics 365 i form af extensions.

Dynamics 365 Business Central samler således alle CRM og ERP funktioner i en løsning, som arbejder helt gnidningsfrit sammen på tværs af salg, kundeservice, økonomi, marketing, projekter m.v. Alle i virksomheden benytter det samme system – arbejder og tager således beslutninger ud fra et fælles grundlag – de samme tal og informationer.

Dynamics 365 Business Central integrerer, automatiserer og understøtter virksomhedens forretningsprocesser og tilmed benytter alle i virksomheden samme løsning.

Ja. Microsoft har valgt at tage både Office 365 pakken og Dynamics 365 og samle det hele i en platform, som strømliner virksomheden på kryds af afdelingerne. Herunder alt fra Marketing og deres håndtering af lead-generering, Salg som varetager flowet ”fra lead til ordre” til Business Central, er håndteringen af flowet ”fra ordre til betaling”.

Microsoft har annonceret, at en fremtidsplan er deres er, at samle flere tidligere selvstændige forretningssystemer i ét samlet online system kaldet henholdsvis; Dynamics 365 Business Central.

Business Central er i lighed med NAV, målrettet små og mellemstore virksomheder, hvor der haves et ønske at integrere alt i et system med standardfunktioner, som kan understøtte alt fra en eksempelvis lille og simpel handelsvirksomhed til en mere avanceret fremstillingsvirksomhed.

Business Central findes i henholdsvis to udgaver, Essentials og Premium. Brugerne herunder er klassificeret som ”Full Users”. Dertil skal det dog nævnes, at der findes en ”Additional User” kaldet Team Member. Læs mere om brugere her.

Essentials svarer til en komplet virksomhedsløsning med økonomistyring, køb/salg, projektstyring, lagerhåndtering mm.

Eksempler på funktionalitet som Dynamics 365 Business Central Essentials indeholder:

  • Økonomistyring
  • Customer Relationship Management (CRM)
  • Projektledelse
  • Supply Chain Management
  • HR afdeling
  • Lagerstyring

Premium indeholder funktionalitet som er sammenlignelig med hvad den erfarne NAV bruger kender fra Extended Pack, hvilket er moduler til produktionsstyring og servicekontrakthåndtering og meget avanceret logistik.

Eksempler på funktionalitet som Dynamics 365 Business Central Premium indeholder:

  • Alt som er inkluderet i Essentials
  • Service Management
  • Produktion

Team Member er en ’begrænset bruger’ som i alt simpelhed har færre rettigheder end Essentials eller Premium, og i overført betydning minder denne meget om den tidligere kendte limited user.

Hvis jeres virksomhed kan genkende følgende udfordringer, så kan et ERP system måske være en løsning:

  • Hvis jeres adgang til vigtige og kritiske forretningsdata er besværlig.
  • Hvis I bruger unødig lang tid på at bogføre og ajourføre data.
  • Hvis jeres nuværende digitale løsninger virker komplekse og tidskrævende.
  • I bruger forskellige systemer til at håndtere forskelligartede processer og flows.

Ja. Vi har erfaring inden for de fleste brancher. Så selvom vi er specialiserede i en række branchefelter er vi ikke begrænset hertil. Eftersom vi leverer standard ERP-løsninger, kan det være en relevant løsning i mange industrier. Dog er ekspertise et nøgleord for os, så vores løsninger tager udgangspunkt i de enkelte branchers behov, optimerer arbejdsgangene og skaber konkurrencemæssige fordele.

Som oftest er ERP-systemer værdiskabende i virksomheder, der enten har en vis størrelse og en værdikæde og- eller workflow med mange implicerede, eller som har helt specifikke behov, der ikke kan klares i almindelige excel-ark og den almindelige officepakke. Altså er det ikke nødvendigvis relevant for en nyopstartet virksomhed med få medarbejdere og få midler. Business Central løsningen er dog brugbar for alle størrelser af virksomheder, da den kan skaleres op og ned efter behov. Desuden er det nemt at installere, brugervenligt og intuitivt og kan integreres med resterende Dynamics 365 pallette.

Business Central er et dækkende alt-i-et system der med den rette implementeringsproces kan dække langt størstedelen af de efterspurgte behov. Herudover samarbejder vi med de bedst certificerede 3.partsprodukter inden for en række brancher, der kan tilføjes som extension til standardløsningen. Notora har også en række færdigkodede løsninger sådan at vi på den måde, kan ramme jeres behov så præcist som I har brug for og give jer en så standardiseret løsning som muligt.

Spørgsmål om fakturering og dens indhold rettes til Bogholderi@notora.dk.

Hvis I vil blive klogere på, hvordan jeres eksisterende løsning kan blive optimeret og ramme jeres behov endnu bedre kan I uforpligtende henvende jer til salg@notora.dk. Herfra kan vi se, hvordan vi kan løse jeres udfordringer.

Et projektforløb er som regel omfattet af en række forskellige faser. Disse kan naturligvis variere, men for langt de fleste tilfælde er forløbet omfattet af disse faser:

  • Indledende kontakt
  • Scopeanalyse
  • Projektforløb – Den agile fase med oplæring og uddannelse af jeres medarbejdere i løsningen samt løbende analyse, design og udrulning i et dynamisk flow
  • Driftsfasen hvor I selv har ERP-løsningerne i hænderne og bruger dem i jeres eget daglige arbejde

En scopeanalyse er et indledende analyseforløb, hvor vi afdækker jeres behov, analyserer hvilke 3 parts produkter som er værdigivende og skitserer forløbet. Heriblandt med en projektplan, der giver jer kvalitative vurderinger omkring: sikkerhed, brugervenlighed, hastighed, rollefordeling og tidsforbrug. Med en scopeanalyse får I et kvalificeret bud på jeres implementeringsproces. Det giver jer indsigt i projektplanen samt et økonomisk overblik over den ydelse, som I kan takke ja til at købe. Analysen udmønter sig i et samlet projektoplæg.

Afhængigt af virksomhedens størrelse og kompleksiteten af jeres udfordringer varer et scopeforløb typisk 1-2 måneder og 4-6 måneder for projektforløbet.

For at kunne svare på det, skal vi kende jeres virksomheds størrelse og udfordringer. Herfra vil vi kunne undersøge, analysere og afdække jeres behov gennem et scopeanalyseforløb. Der findes naturligvis priser på hvad en enkelt bruger koster, men da en løsning aldrig er baseret på antallet af en enkelt bruger, ønsker vi at kende jeres virksomhed bedre før vi giver konkrete estimater.

Vi kommer gladeligt på besøg til et gratis og uforpligtende møde, for at vende hvad en scopeanalyse kan gøre for jer.

Kontakt os direkte på salg@notora.dk

Projektportalen

Vores projektportal er et projektstyringsværktøj, der bruges til samarbejde mellem kunder og Notora. Her gøres projektets historik tilgængeligt, så begge parter får overblik og indsigt i den aktuelle proces. Projektportalen kan bruges til at kommunikere, planlægge, oprette opgaver, opfølgning og uddelegering af opgaver.

Teamviewer

Få support direkte igennem din skærm med freewaren Teamviewer. Her kan vores supportteam navigere og tilse jeres programmer via en fjernadgang, så problemerne kan løses konkret, hurtigt og effektivt. Få at kunne blive serviceret gennem Teamviewer skal I downloade programmet, der er både gratis og brugervenligt.

Knap til Teamviewer

Ønsker du mere information om vores løsninger, eller vil du have et tilbud?

Så kan du udfylde kontaktformularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt.