Notora Basic (NB)

Tænker du også ”jeg kan da ikke være det eneste med dette problem?” eller måske ”jeg kan da ikke være den eneste der er stødt på dette behov” eller ”det må I da have lavet til andre før?”

Svaret til det er at det bliver et rungende ja fra Notora. Med NB får I hundredeafvis timers udvikling, lavet som standard software som er klar til at blive opdateret.

Notora Basic+ (NB+)

En pakke med ekstra funktionalitet oven på basispakke med funktionaliteten: arkivering og gendannelse af finanskladder, køb af ressourcer, omdøbning og sammenlægning af finanskonti, varer, debitor, håndtering af flere momsnumre m.fl.

 

Notora Document Layouts (DOL)

Ønsker du også at dine eksterne dokumenter efterlader det samme professionelle udtryk som resten af din virksomhed?

Notora Document Layouts tilbyder et basis og professionelt layout for dine eksterne dokumenter så som fakturaer, ordrebekræftelser, kontoudtog mm.

Notora Charge and Bonus Manager (CBM)

 

Er du også plaget af afgifter? Vi kan desværre ikke hjælpe dig med at fjerne afgifterne, men vi kan hjælpe dig med at effektivisere alt håndtering af disse. Notora Charge and Bonus Manager hjælper dig med automatisk at få afregnet og registreret afgifter på købs og salgs siden, og derudover minimerer det også risikoen for håndteringsfejl.

Notora Power BI Package (PBP)

Simpelt og brugervenligt værktøj til at kunne opsætte en gateway til data i Dynamics NAV. Fleksibilitet i højsædet, idet man som Dynamics NAV bruger, selv har mulighed for at tilføje alle tilgængelige tabeller og tilhørende felter i systemet, og gøre dem tilgængelige for omverdenen via en ekstern frontend applikation.

Notora Business Integration Manager (BIM)

Mangler du også overblik og indsigt I din data, og øsnker du færre manuelle processer ved rapportering og opfølging?

Så er Notora Power Bi Package den rette løsning for dig. PBP visualiserer dine data igennem intuitive dashboards og detaljerede rapporter.

Notora Item Configuration Manager (ICM)

Har din virksomhed mange forskellige varer? Og findes de i mange forskellige varianter? Sælger I varerne globalt? Er oprettelse og vedligeholdelse af varer også tidskrævende for jer? Benytter medarbejderne ofte de forkerte varer? Hvis du kan svare ja til et af overstående spørgsmål, så er Item Configuration Manager Notoras løsningen på dine problemer.