3. Parts Produkter

Vi har indgået samarbejde med førende konsulenthuse i branchen der har specialiseret sig i, at lave add-on løsninger til Microsoft Dynamics NAV. For at kunne tilbyde det bedst mulige ERP system specialtilpasset kundernes individuelle behov.

Notora ambitionen er at kunne behandle og optimere alle kundens kritiske processer, om end de befinder sig inden for basis NAV eller om det kræver et 3. parts produkt. Derfor har vi nøje udvalgt de bedste certificerede samarbejdspartnere, som beriger forretningsværdien af den samlede ERP løsning. Det tætte samarbejde mellem partnerne udgør en effektiv proces, hvor kundens behov er det klare fokus.

Mellem vores samarbejdspartnere befinder sig bl.a. anerkendte og dygtige virksomheder så som Tasklet, Continia, Naveksa, Consignor, Pagero og Sana Commerce. Disse har hver især specialiseret sig inden for områder som alle kan medvirke til at optimere de interne processer i kundens virksomhed, hvorfor et tæt samarbejde imellem Notora og disse er nødvendigt, for at kunne tilbyde den bedst mulige ERP-løsning.

 

ClearView Trade

ClearView Trade overfører automatisk dine transportbookinger og giver dig et samlet overblik over alle dine leverancer. Du kan med et klik oprette alle nødvendige transport og eksportdokumenter og dele disse med dine kunder og partnere. Du kan automatisk oprette og bestille oprindelsescertifikater, fødevarecertifikater og indberette til Told og Skat, alt sammen digitalt. Du undgår mange manuelle indtastninger, minimerer fejl og sparer tid samtidigt med at du giver dine kunder en bedre service, da alle informationer og dokumenter er samlet i et online arkiv og er let tilgængelige for alle relevante parter.

 

clear

Consignor

Bruger du flere forskellige transportører til dine forsendelser og er du træt af at bestille fragt i forskellige systemer? Softwareplatformen Consignor tager hånd om alle stadier af forsendelses- og leveringsprocessen, fra en ordre tikker ind i systemet til en vare er leveret hos modtageren. Al håndtering af forsendelser samlet ét sted – enkelt, nemt og med godt overblik.

Consignor kan integreres direkte, uanset hvilket ERP-, WMS- eller e-handelsløsning der anvendes og dermed får brugeren direkte adgang til verdens største transportørbibliotek samlet i ét og samme system. Print af fragtlabels og overførsel af forsendelsesdata til transportører sker helt automatisk, lige meget hvilken transportør der benyttes. Samtidig giver Consignor overblik over alle forsendelser gennem statistikker og rapporter og derigennem bliver det muligt at optimere forsendelsesomkostninger.

Consignor er standard software, hvilket betyder at alle opdateringer er tilgængelige for alle brugere. Brugernes behov ligner ofte hinanden, men Consignor kan også tilpasses og skaleres til at matche ethvert unikt forsendelsesbehov, lige meget om der sendes 1000 eller 1 mio. pakker om året.

ksksksk

Continia

Continia Software er en af verdens førende leverandører af tillægsprodukter til Microsoft Dynamics NAV. Continia garanterer altid kvalificeret hjælp til installation, opsætning og support. I dag anvendes deres produkter i over 5.000 Microsoft Dynamics NAV licenser i hele verden med det klare formål at effektivisere og automatisere en lang række administrative opgaver.

CONTINIA DOCUMENT CAPTURE håndterer automatisk registrering af dokumenter, OCR dataudvinding, et avanceret godkendelsesflow og et fuldtekstsøgbart digitalt arkiv. Den bedste og mest omfattende løsning til scanning af fakturaer og andre dokumenter. Alt behandles direkte i Microsoft Dynamics NAV.

CONTINIA PAYMENT MANAGEMENT er et bankintegrationsmodul til Microsoft Dynamics NAV, der understøtter en bred vifte af formater i Europa (SEPA), Sverige, Norge og Danmark.

CONTINIA DOCUMENT OUTPUT automatiserer processen med at sende rapporter direkte fra Microsoft Dynamics NAV til dine kunder såvel som til andre eksterne forbindelser.

CONTINIA EXPENSE MANAGEMENT er den fredelige revolution på markedet for rejseudgifter. Rejsende kan straks registrere en kvittering ved hjælp af deres Smartphone. Vedhæftet fil med relateret information registreres automatisk i Microsoft Dynamics NAV. Bankkontooplysninger fra alle kreditkort kan importeres og tildeles automatisk de registrerede kvitteringer.

 

continia

NAVEKSA udvikler og sælger intelligente og brugervenlige tillægsmoduler til handels- og supply-chain virksomheder, der anvender MS Dynamics NAV som ERP system. Deres fokus er at levere it-løsninger, der kan hjælpe med at forbedre den daglige styring og kontrol, og dermed bidrage til at øge virksomhedens effektivitet og profitabilitet. De har mange års praktisk erfaring og ekspertise inden for supply-chain og MS Dynamics NAV.

ItemPlanning (ITP) – Fuldt overblik over beholdning + simulering, forecasting og præcis beregning til jeres salgsordrer – i et enkelt skærmbillede (cockpit).

ShopFloor (SFL) – Effektiv produktionsplanlægning og shopfloor udførelse med et NAV baseret cockpit til planlæggerne og et Windowsbaseret cockpit til operatørerne i jeres produktion. Mulighed for kvalitetsrapportering, variabelt materialetræk, tidsregistrering samt serie-/lotnummer allokering.

CadConnect (CCN) – Opret styklister og ruter direkte fra CAD systemer – overfør og modellér disse informationer, på få minutter, til anvendelige produktionsdata i MS Dynamics NAV.

 

dkmmdk

Pagero

Pagero Group udvikler og markedsfører Pagero Online, som er et cloud-baseret netværk for udveksling af forretningsdokumenter inden for processer som purchase-to-pay, order-to-cash og logistics-to-pay (TMS). Pagero Online er uafhængig af forretningssystemer og passer til virksomheder af alle størrelser og inden for alle brancher. Vores tillægstjenester gør det muligt for vores kunder at opnå korrekt information og et 100% digitalt indgående og udgående flow af forretningsdokumenter, hvilket resulterer i reduceret fejlhåndtering, overholdelse af lokale momsregler samt øget kontrol over virksomhedens omkostninger.

ed Pagero e-ordre modtager du indkøbsordrer fra din kunde direkte i dit ordre- eller ERP-system via Pagero Online, i det format som dit system kan håndtere. Du kan også skabe og sende priskataloger, ordrebekræftelser og leveranceadviseringer til dine kunder fra dit system. Du behøver ikke at tænke på hvilket filformat din kunde bruger, Pagero Online konverterer automatisk alle filer til rette modtagerformat.

u tilslutter dig Pagero Online på den måde som passer dig bedst, eksempelvis via FTP, SFTP, HTTPS og AS2. En læsbar præsentation (PDF) af hver ordremeddelelse, som sendes via Pagero Online, hjælper dig med at få et bedre overblik over dit flow.

 

pagero-data-capture-320x202

Sana Commerce

Der er mange årsager til at begynde at sælge online. Kunder forventer at finde det, de leder efter hurtigt, nemt og døgnet rundt. Med en B2B webshop kan du sælge uden for kontortid og stadig tilbyde et kundespecifikt vareudbud og priser.

Fremtidens B2B e-handel Sana Commerce leverer 100% integrerede B2B e-handels løsninger til Microsoft Dynamics NAV, som hjælper producenter, distributører og grossistvirksomheder med at optimere deres online forretning. Sana løsningen udnytter Dynamics NAV systemets eksisterende data og forretningslogik i effektive og brugervenlige webshops. Dette bevirker, at virksomhederne kan fokusere på at forbedre kundeoplevelsen, optimere salgsprocessen og øge mængden af online ordrer. Med over 1200 webshops implementeret og et verdensomspændende partnernetværk er vi i stand til at gøre din e-handel forretning til en succes. Sana er cerfificeret Microsoft guldpartner og Sana løsningen er certificeret til Microsoft Dynamics NAV.

Kernen i din online forretning Din Dynamics NAV installation er kernen i din virksomhed, også online. Sana er en webshop, der er installeret i Dynamics NAV. Dette har mange fordele. En problemfri integration med alt forretningslogik og kundedata giver en meget værdifuld kilde til aktuelle produktinformationer. Men der er mere. Tænk på kundeprissætning og et direkte overblik over tidligere ordrer samt mulighed for at betale regninger online.

hdhd

Tasklet

Tasklet Factory har udviklet en mobil lagerscannerløsning (Mobile WMS,) som i dag er førende inden for standard WMS applikationer til Microsoft Dynamics NAV. Løsningen integreres direkte med ERP-systemets standardfunktioner og tillader lagermedarbejdere, at arbejde såvel online som offline med løsningen.

Mobile WMS fra Tasklet Factory understøtter arbejdsprocesserne på lageret og er direkte integreret til standard funktionerne i Dynamics NAV.Løsningen er udstyret med en intuitiv grafisk brugergrænseflade, som er nem at bruge, og kan konfigureres til at passe til den enkelte brugers behov. Dine lagermedarbejdere vil være mere effektive og lave færre fejl, da

Mobile WMS løsningen giver dem de værktøjer og oplysninger, der er nødvendige for at kunne arbejde effektivt. Installation og support af løsningen er let, da det er direkte integreret med standard funktioner i Dynamics NAV. De understøtter alle versioner af Dynamics NAV.

 

jjjwdk